image description

Gebruiksvoorwaarden van Beermaze.nl

www.beermaze.nl is eigendom van en wordt beheerd door Beermaze.dk ApS - Jyllingevej 59, 1., DK-2720 Vanløse, telefoonnummer 47 47 47 24, e-mailadres info@beermaze.nl in Denemarken.

De overeenkomsten worden gesloten volgens het Deense recht.

Het herroepingsrecht geldt alleen voor consumenten die een aankoop doen via www.beermaze.nl.

Betaling en levering

Wij accepteren betaling met Apple Pay, Maestro, Mastercard creditcard, Mastercard debetkaart, Mobilepay, Visa, Visa Debit..

De prijzen worden vermeld in EUR.

Aan het einde van het betaalproces kiest u de verzendmethode. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze kan er een betalingstoeslag worden opgelegd.
Wij leveren uw bier doorgaans binnen 3 dagen na uw aankoop. Wij leveren uw bieren in onze speciaal daarvoor ontworpen dozen en deze worden rechtstreeks verzonden via PostNord.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket af te halen bij een afhaalpunt bij u in de buurt.
Wij leveren in heel Denemarken, Zweden, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en België.

Abonnementsvoorwaarden

Als abonnee op Beermaze.nl krijgt u de mogelijkheid om maandelijks ambachtelijk bier aan huis te laten bezorgen in verschillende hoeveelheden naar wens. Als u lid bent, kunt u tevens tegen kostprijs al het ambachtelijk bier kopen dat in onze webshop wordt aangeboden. Respectievelijk 29 EUR (6 ambachtelijke bieren inclusief bezorging), 36 EUR (8 ambachtelijke bieren inclusief bezorging) en 42 euro (10 exclusieve, ambachtelijke bieren inclusief bezorging en snacks).

Algemeen
Onderstaande abonnementsvoorwaarden zijn van toepassing op alle bij Beermaze afgesloten abonnementen. Wanneer u een abonnement afsluit of andere goederen / diensten aankoopt, accepteert u ook onze algemene voorwaarden.

Betaling en verlenging
De betaling voor een abonnement wordt afgeschreven op hetzelfde moment dat u uw abonnement afsluit, aangezien u na betaling van uw abonnement onmiddellijk kunt genieten van onze prijzen voor leden, als maandabonnement. Hierdoor stelt u uw abonnement in werking. Alle abonnementen worden elke maand automatisch verlengd op de dag dat u uw abonnement afsloot, tenzij anders vermeld.

Wijzigingen in abonnements- of basisgegevens
Als abonnee kunt u wijzigingen aanbrengen of uw abonnement opzeggen door in te loggen op uw profiel op Beermaze.nl.

Herroepingsrecht abonnement
Wanneer u een abonnement afsluit, hebt u 14 dagen om dit te annuleren. Als u echter uw abonnement hebt gebruikt (bijvoorbeeld ingelogd, bieren aangekocht of een maandelijks bierpakket ontvangen), hebt u geen recht op terugbetaling, aangezien u gebruik hebt gemaakt van uw abonnement en de service hebt benut.

Beëindiging
Abonnementen worden altijd vooruitbetaald en lopen tot opzegging. Abonnementen kunnen worden opgezegd door in te loggen op uw Beermaze.nl-profiel of door contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Wij behouden ons het recht voor om een abonnement op elk moment te beëindigen.

Wijzigingen en voorbehoud
Er wordt voorbehoud gemaakt voor prijswijzigingen, kosten, artikelen die niet op voorraad zijn en wijzigingen in de abonnementsvoorwaarden op basis van inflatie, wijzigingen in externe kosten, wijzigingen in productiekosten per eenheid, product- en inhoudswijzigingen en gewijzigde wetgeving. Als de prijs van uw abonnement wijzigt, wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld, met de mogelijkheid om uw abonnement op te zeggen voordat de wijziging ingaat.

Herroepingsrecht

U hebt het recht een overeenkomst zonder opgave van redenen binnen 14 dagen te annuleren
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een andere door u gekozen persoon (maar niet de vervoerder), de goederen fysiek in bezit krijgt.
Als u meerdere artikelen in één bestelling hebt besteld en we kunnen de artikelen niet gelijktijdig leveren, begint de herroepingstermijn te lopen op het ogenblik dat u, of een andere door u gekozen persoon (maar niet de vervoerder), het laatste artikel fysiek in bezit neemt.
Als de deadline verstrijkt op een feestdag, zaterdag, Dag van de Grondwet, kerstavond of oudejaarsavond, wordt de deadline verlengd tot de volgende weekdag.
U kunt een e-mail sturen met de mededeling dat u wilt afzien van uw aankoop naar info@beermaze.nl.
De herroepingstermijn is nageleefd als u het bericht dat u wilt afzien van uw aankoop verstuurt voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Retourneren van het artikel en retourkosten
Als u wilt afzien van de aankoop van een artikel, dient u het artikel zonder onnodige vertraging en niet later dan 14 dagen nadat u ons hebt laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren, te sturen naar Jyllingevej 59, 1., DK-2720 Vanløse of het er af te leveren. De deadline is nageleefd als u de goederen terugstuurt voordat de 14 dagen zijn verstreken.
Goederen kunnen niet onder rembours of zonder verstrekking worden verzonden.
U dient zelf te betalen voor het retourneren van het artikel.

Restitutie van het geld bij annulering
Wanneer u annuleert, betalen we alle van u ontvangen betalingen terug, inclusief eventuele bezorgkosten. We zullen het bedrag zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de datum waarop we uw annulering hebben ontvangen, terugbetalen. We kunnen de terugbetaling echter inhouden totdat we de goederen hebben ontvangen of totdat u bewijs hebt geleverd dat de goederen zijn geretourneerd.
We zullen een dergelijke terugbetaling uitvoeren via hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen. In ieder geval worden u geen kosten in rekening gebracht als gevolg van de terugbetaling.

Testen van het product en de verpakking
U bent alleen aansprakelijk voor een mogelijke aantasting van de waarde van de goederen, die te wijten is aan een andere behandeling van de goederen dan nodig is om de aard van de goederen, de kenmerken ervan en de manier waarop ze functioneren vast te stellen.
U dient het artikel normaal gesproken op dezelfde manier te onderzoeken als u in een winkel kunt en moet doen, maar u mag het niet gebruiken. Als u het hebt gebruikt op een manier die niet is toegestaan en wij kunnen het niet of niet meer voor de volle prijs verkopen, dan dient u rekening te houden met het feit dat wij de waardevermindering in mindering brengen op het bedrag dat we u moeten terugbetalen. Indien het artikel geen handelswaarde meer heeft, zullen wij het aankoopbedrag niet terugbetalen.

U dient het artikel in de originele verpakking terug te sturen.

HU dient er ook voor te zorgen dat het artikel degelijk is verpakt wanneer u het retourneert. U draagt zelf het risico voor het pakket / de goederen totdat wij deze ontvangen. Bewaar daarom het postbewijs en het eventuele track-and-tracenummer goed.

Privacybeleid

VWe begrijpen en respecteren het belang van privacy op internet. We zullen geen klant- / gebruikersgegevens bekendmaken aan derden, tenzij dit nodig is om een transactie uit te voeren. Wij zullen uw naam, adres, e-mailadres, creditcard- of persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen zonder uw voorafgaande toestemming.

Klacht

Mocht u tegen de verwachting in toch een slechte ervaring hebben of over iets anders een klacht willen indienen, dan raden wij u aan ons te mailen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
U kunt ons bereiken via e-mail: info@beermaze.nl.

Een klacht over een bij ons gekocht product of een door ons geleverde service kan worden ingediend bij het Center for Complaint Resolution, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Bij het indienen van een klacht kan ook gebruik worden gemaakt van het online klachtenportaal van de Europese Commissie. Dit is met name relevant voor consumenten die in een ander EU-land wonen. Klachten kunnen worden ingediend via https://ec.europa.eu/odr. Bij het indienen van een klacht dient u ons e-mailadres info@beermaze.nl op te geven.